Wat is eliZe's favoriete scheldwoord? Onder andere die vraag stelden we haar in het interview dat gevuld was met voor een groot deel door jullie ingezonden vragen. eliZe werd natuurlijk bekend met Het Tietenlied bij Kinderen voor Kinderen dus ook daar vroegen we naar. En met wie zou ze het liefst naar een gezellige kroeg gaan? Of ben je benieuwd wie de grootste celebrity is uit de mobiele telefoonlijst van Elise van der Horst? Kortom, lees gewoon verder...

Je bent als kind begonnen bij Kinderen voor Kinderen, hoe kwam je daar terecht?
Ik heb gewoon auditie gedaan. Ik luisterde altijd al naar de platen van KvK en wilde er heel graag bij!

Je werd vooral bekend door 'Het Tietenlied', had je de tekst voor dat nummer zelf geschreven?
Nee, en sterker nog: ik wilde het in het begin niet eens zingen! Laat staan dat ik zelf zoiets zou bedenken, midden in m'n puberteit!

Vind je het erg dat je er nu nog steeds zo vaak aan herinnert word?
Totaal niet, ik vind het leuk.. Zo kan ik 'm nog lekker vaak zingen!

Op welk nummer van jezelf ben je het meest trots?
Ik vind ze allemaal leuk, maar als ik m'n nieuwste single I Can Be A Bitch zing, heb ik altijd heeeel veel energie!

Welk cijfer geef je jezelf als artiest?
Dat laat ik liever aan anderen over!

Zijn er Nederlandse artiesten waar je echt tegenop kijkt?
Nee, ik vind wel een boel artiesten erg goed, maar kijk tegen niemand op.

Hoe was het om mee te doen aan het programma Ranking the Stars van BNN?
Leuk en confronterend. Ik heb ontzettend veel gelachen dus dat was super.

Wie is de grootste beroemdheid uit de telefoonlijst op je mobiel?
Robbie Robertson, misschien geen superbekende naam maar hij is wel over heel de wereld bekend. Voor wat betreft Nederlandse beroemdheden, waarschijnlijk Ali B.

Wat is het meest opmerkelijke dat je ooit over jezelf gehoord hebt in de media?
Heb niet echt extreem rare dingen gehoord...

Wat is het beste advies dat je ooit gekregen hebt?
Geloof in jezelf!

Met wie, je mag iedereen op de wereld kiezen, zou je voor een uur in een gezellige kroeg willen zitten?
Met Madonna!!!

Wat is je favoriete scheldwoord?
Kut

Wat is het meest opmerkelijke dat je ooit in je zangcarrière hebt meegemaakt?
Oei, ff denken... Weet je, het is toch best een raar fenomeen om fans te hebben! Maar wel heel leuk hoor!

Je bent ook presentatrice, welke programma's zou je heel graag een keer willen presenteren?
Geen specifieke, ik focus me meer op mijn zangcarrière.

Waarom heb je besloten naast zingen ook te gaan presenteren?
Ik werd ervoor gevraagd en het was een leuke afwisseling!

Is zingen nog wel je grootste hobby?
Ja, absoluut mijn grote liefde!

Wat zijn je plannen voor de toekomst qua zingen en presenteren?
Zoveel mogelijk muziek schrijven en maken, daar word ik zo gelukkig van!

Wat zou je willen zeggen tegen je fans die dit lezen?
Leuk dat jullie de tijd nemen om dit te lezen!

Bedankt voor je tijd voor YourInterviews.nl en misschien tot een volgende keer!